Dag 1, overtocht - Reisverslag uit IJmuiden aan Zee, Nederland van RoCaRo - WaarBenJij.nu Dag 1, overtocht - Reisverslag uit IJmuiden aan Zee, Nederland van RoCaRo - WaarBenJij.nu

Dag 1, overtocht

Blijf op de hoogte en volg RoCaRo

03 Juni 2016 | Nederland, IJmuiden aan Zee

Vandaag vroeg uit de veren, ons Schotland avontuur gaat beginnen! Tegen 10.30 bepakt in de auto richting IJmuiden. Gelukkig arriveren we fileloos en ruim op tijd. Even tijd voor een wandelingetje en het schip van buiten te bewonderen. Tegen 14.00 gaan de incheck balies open en kunnen we door de douane. Hierna begint t wachten voor t boarden. Het duurt lang maar er is voldoende te zien dus vertier genoeg! Zo is er een imposante zeemeeuw die wij Larry hebben genoemd. Larry weet precies waar de deur van een auto zit en staart indringend iedere bestuurder aan voor wat te eten. Gek beest. Naast ons is de motoren strook dus ook hier weer genoeg te zien. Er arriveerd nog een Aston Martinclub dus genieg vertier! Dan mogen we gaan boarden en op zoek naar onze hut. Die is ook precies wat nodig is! Twee bedden en een badkamer. Snel naar dek om de uittocht mee te maken. Dan komt het signaal en zet dit grote gevaarte zich in beweging. Daaaag Nederland, tot over 9 dagen. Het wordt al snel mistiger en vanuit de mist klinkt een kinderstemmetje "fijne reis", heel bijzonder. Om 18.00 uur worden we voor t eten verwacht dus tijd om ons klaar te maken. Het diner is in buffetvorm en alles in overvloed dus keuze genoeg. Het smaakt heerlijk! Nog even een avond wandelingetje en dan is t tijd om te gaan pitten. We zijn benieuwd hoe de nacht gaat verlopen!

• 04 Juni 2016 - 10:00

Silvia:

Geniet van het mooie Schotland!

• 04 Juni 2016 - 10:19

Maurice Gosselaar:

Maar .... Hoe is de nacht nou verlopen? :-)

• 04 Juni 2016 - 22:20

Doetie En Jan :

Heel wat indrukken op gedaan spannend geniet er van .