Eerste boeking camping een feit.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van RoCaRo - WaarBenJij.nu Eerste boeking camping een feit.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van RoCaRo - WaarBenJij.nu

Eerste boeking camping een feit....

Door: Ca

Blijf op de hoogte en volg RoCaRo

23 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Vandaag is t 23 maart, over precies 3 maanden zijn we in Penticton. Volgens de site van BC parks mogen we vandaag boeken dus na t eten is het dan eindelijk zover.

Gelukkig heb ik mijn huiswerk goed gemaakt en weet ik precies waar ik op de site moet zijn, ik weet zelfs onze plek al! Na wat klikwerk ben ik al snel op de bewuste site, even aanklikken en hoppa! Het kan niet, NIET? Waarom niet...... Jullie maken mij niet blij vandaag. Nog maar eens proberen, en weer lukt het niet. Dan maar eens kijken waarom. De plek die ik uitgezocht heb wordt aangegeven in t rood. Je gaat me toch niet vertellen dat iemand me voor is geweest hè. Dan valt mijn oog op de lengte van de kampeerplek, ow het past niet....Nee Carin, je krijgt een RV van 30 feet (+/- 9 meter) niet op een kampeerplek van 20 feet (ongeveer 6 meter). Mmmm waarom heb ik dat nou niet eerder gezien.

Dan maar eens neuzen naar wat wel past. Even later zie ik een plekje bijna aan het meer. Gelukkig zijn de Canadezen slim en hebben ze bij de plek 2 foto's gezet zodat je tijdens het boeken al een beetje je uitzicht kunt bepalen. En dat bevalt me uitstekend dus dan is het klikker de klik en de eerste boeking is een feit. Okanagan Lake here we come, althans over 92 dagen :-)