Nog 100 dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van RoCaRo - WaarBenJij.nu Nog 100 dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van RoCaRo - WaarBenJij.nu

Nog 100 dagen

Door: Ca

Blijf op de hoogte en volg RoCaRo

12 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Tja, en dan staan we ineens 100 dagen voor vertrek! Honderd nachtjes slapen en dan stappen we in het vliegtuig om de grote oceaan over te vliegen en aan onze prachtige reis te beginnen.....

Dan valt me ineens in dat toen Robin klein was we bij de Ikea een papieren meter meenamen om het aantal dagen tot aan zijn verjaardag te kunnen bepalen. Iedere ochtend een centimeter eraf, hoeveel nachtjes nog mama of papa? En dan die glunderende oogjes als we steeds dichter bij het einde kwamen, onbetaalbaar! Hetzelfde gevoel bekruipt me nu een beetje. Ik spring bijna op de fiets om naar Ikea te gaan zodat we weer iedere dag een "dagje" kunnen wegknippen! Als ik dat de mannen vertel word ik aangekeken of ze water zien branden. Dus weet ik me te bedwingen! Maar spannend blijft het wel. Ik heb er zo'n zin in, ik wil zo graag alles in t echt zien wat ik bijna dagelijks op de computer zie! Nog eventjes geduld dame, nog maar 100 nachtjes........