Voorbereidingen deel 3. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van RoCaRo - WaarBenJij.nu Voorbereidingen deel 3. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van RoCaRo - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen deel 3.

Door: Ca

Blijf op de hoogte en volg RoCaRo

15 December 2014 | Nederland, Nederland

Al een tijdje zijn we aan het zoeken naar 2 hotels in Vancouver. Het hoeft niet veel te zijn, het is maar voor te slapen want veel zullen we er niet zijn. De enige wens die we eigenlijk echt hebben is dat de kamer moet beschikken over 3 fatsoenlijke bedden. Gelukkig komen we beiden steeds op dezelfde hotels uit dus gaan we vandaag deze maar boeken.

Na de aankomst en voor de rondreis willen we toch wel dicht bij Stanley Park zitten, dan hebben we zo'n beetje het centrum op loop afstand. We vinden een hotel in de Noord West hoek van West End. De ene kant op is Stanley Park en de andere kant op is het centrum. Ideaal!

Als we 19 dagen later weer terug zijn in Vancouver willen we eigenlijk kunnen genieten van een strandje en na goed zoeken vinden we een hotel die aan onze wensen voldoet. Drie aparte bedden en als we het hotel uitlopen staan we als we de straat oversteken op het strand van English Bay! Heerlijk nog even ontspannen voor we beginnen aan de dik 9 uur durende terugvlucht!

Alweer een item van de to do list af!